مزایای ویژه یک سامانه پیامکی
مزایای سامانه پیامکیاولین ویژگیای است که باید در انتخاب پنل و شروع تبلیغاتی پیامکی خود به آن دقت کنید. هر چه مزیتهای یک پنل پیامکی بیشتر باشد، بازدهی و سرعت عمل تبلیغات شما بیشتر خواهد شد.
سرعت ارسال و تعرفه پیامکها از ویژگیهای اولیهایست که باید به آن دقت کنید.
مزایای سامانه پیامکی برای کسب و کارها چیست؟
1.جلب اطمینان مشتری
زمانی که برای مخاطبین خود پیامک تبلیغاتی ارسال میکنید، ممکن است آنها هم پیامک پاسخ ارسال کنند.
در این صورت با فعال بودن سرویس پاسخگوی سامانه پیامکی، یک پیام به طور خودکار به مشتری ارسال میشود و به مشتری این اطمینان را میدهد که پیاماش دریافت شده و درحال پیگیری آن هستید.
این یکی از مزایای سامانه پیام کوتاه است که استفاده از آن باعث می شود تا مشتری نسبت به سیستم پاسخگویی و پیگیری شما اعتماد پیدا کند. به عنوان نمونه: “از پیام شما متشکریم. در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.”
2.طراحی متن پیامک به صورت خودکار و دستی
همان طور که میدانید سرویس پاسخگوی خودکار، پیام را به طور خودکار ارسال میکند اما شما میتوانید هر زمان که خواستید متن پیام را تغییر دهید و با توجه به نیاز تجاری کسب و کارتان متن پیامک را طراحی کنید. این را هم به یاد داشته باشید هر زمان که مایل بودید میتوانید این سرویس را فعال یا غیرفعال کنید.
3.اطلاع از اخبار
یکی دیگر از مزایای سامانه پیامکی این است که اگر تصمیم دارید به مشتری خود در یک بازه زمانی مشخص مثلا هر هفته یا هر ماه پیام بدهید و او را از محصولات و خدمات جدید و یا تخفیفات ویژه با خبر سازید، میتوانید میتوانید با کمک سامانه پیامکی یک پیام اطلاعرسانی برایشان بفرستید تا از قبل آگاه باشند. مثلا “از انتخاب شما متشکریم. هر ماه منتظر اخبار ما باشید.”
4.امکان لغو اشتراک
بهتر است این امکان را برای مشتری فراهم سازید تا در صورت عدم تمایل دریافت پیام از سوی شما بتواند اشتراک پیامکی خود را حذف کند. با این کار به مخاطب خود احترام میگذارید و حقوق مشتریان را رعایت میکنید.
5.مشاوره
یکی از مهمترین مزایای سامانه پیامکی برای کسب و کارها، مشاوره دادن است.کارشناسان سامانههای پیامکی با داشتن تجربه در بازار فروش محصولات و بررسی مداوم روشهای تبلیغاتی به روز دنیای تجارت، به راحتی میتوانند شما را برای نوشتن و ارسال یک پیامک تبلیغاتی یا خدماتی خوب راهنمایی کنند. کافیست به آنها اعتماد کنید تا وقت و هزینه خود را هدر ندهید. یکی از دلایلی که برخی از دارندگان پنل، به نتیجه مطلوب نمیرسند این است که به راهنمایی مشاور پنل توجه نمیکنند. به عنوان مثال کارشناس سامانه پیامکی با توجه به شغل و نوع محصولات و خدمات، بهترین زمانهای ارسال اس ام اس را اعلام میکند اما فروشنده توجه نمیکند و برای بازدهی بالاتر در هر زمانی برای مخاطبین خود پیام ارسال میکند. در نتیجه تبلیغات بازدهی خوبی ندارد.
6.تبلیغات و کد تخفیف
یکی دیگر از مزایای استفاده از پنل پیامکی زمانی است که مشتری برای شما اس ام اس ارسال میکند. این پیامک به این معنی است که مشتری نسبت به محصولات و یا خدماتی که شما ارائه میدهید، علاقهمند است. پس شما می توانید برای جذب مشتری و تشویق او برای استفاده از محصولات یا خدمات ارائه شده، یک تخفیف ویژه برای او در نظر بگیرید و پیامی مانند زیر برای آنها ارسال کنید. “از ثبت نام شما متشکریم. شما از 20 درصد تخفیف برای خرید بعدی بهرمند شدید.”
7.پیامک اطلاعرسانی
ممکن است شماره برخی از مخاطبین شما پیامک تبیلغاتی دریافت نکنند و در بلک لیست مخابراتی باشند. در این صورت شما میتوانید با داشتن یک خط خدماتی، برای آنها پیامک اطلاعرسانی ارسال کنید.
8.جامعه هدف
از دیگر مزایای سامانه پیامکی، ارسال هدفمند است. یعنی اگر شما شمارهای برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود را ندارید، میتوانید از بانک شماره سامانه پیامکی استفاده کنید. شمارههای پنل پیامکی بر اساس سن، جنسیت، مشاغل و نیازمندیها، کدپستی و …طبقهبندی میشوند.
No comment